Гарантійний ремонт

Всі товари Торгової Марки Foresta мають офіційну гарантію від виробника і необхідні сертифікати якості. До кожного товару додається гарантійний талон, в якому зазначаються докладні умови гарантійного обслуговування.

Товар підлягає гарантійному обслуговуванню при наявності товарного або касового чека з позначкою про дату продажу, а також правильно заповнененого гарантійного талона і підпису Покупця про прийняття ним гарантійних умов.

Для здійснення гарантійного ремонту потрібно:

  • Мати заповнений гарантійний талон з печаткою
  • Документ, що підтверджує оплату товару
  • Товарні пломби і маркування на комплектуючих
  • Сервісний центр визначив суттєвий недолік в товарі


Гарантійне обслуговування НЕ надається у випадках:

  • У гарантійному талоні виправлення або нерозбірливі записи
  • Якщо несправності виробу викликані пошкодженнями при транспортуванні, пов'язані з неправильним зберіганням або недбалим поводженням, недотриманням експлуатаційних правил і норм
  • Якщо виріб надмірно забруднений, як зовні так і внутрішньо
  • Використання товару не за призначенням
  • Проводилися конструкційні зміни не уповноваженими особами
  • Після проведення самостійного ремонту в гарантійні терміни
  • Несправності викликані незалежними від виробниками причинами (перепади напруги, природні явища)
  • Якщо виріб використовувався без застосування захисної оснастки, що входить в комплект
  • При наявності всередині виробу сторонніх речовин і предметів
  • При наявності механічних пошкоджень (тріщини, вм'ятини і потертості корпусу, пластикових захисних кожухів)
  • Пошкоджено шнур живлення або штепсельна вилка
  • Несвоєчасно були замінені витратні деталі, такі як щітки, фільтри, масло, ремені і т.д.


Обмін і повернення товару

Згідно з «законом про захист прав споживачів», обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту придбання. Що потрібно для того, щоб повернути або обміняти товар:

  • Перевірити збереження заводських пломб та маркувань
  • Переконатися в наявності повної комплектації і упаковки
  • На товарі немає слідів зовнішнього використання (тріщин, подряпин, відколів і т.д.)


Швидкий ремонт

Сервіс «швидкий ремонт» - безстрокова пропозиція, яке діє на будь-які товари бренду Foresta. Скористатися послугою і відремонтувати свій інструмент безкоштовно тепер можливо, не виходячи з дому. Просто упакуйте несправний інструмент, передайте його кур'єру або віднесіть в відділення Нової Пошти. Уже через 5-7 днів Ви отримаєте свій інструмент в справному стані.


Зручно, швидко і якісно!

Швидкий ремонт всього в три кроки:

  • Упакуйте товар
  • Передайте кур'єру або віднесіть до найближчого відділення Нової Пошти
  • Отримайте відремонтований товар

Підготовка інструменту до транспортування:

  • Інструмент повинен відповідати зазначеним данним в гарантійному талоні;
  • Інструмент повинен бути в повній комплектації;
  • Обов'язково необхідно до інструменту вкласти правильно заповнений гарантійний талон;
  • Інструмент необхідно упакувати в коробку для транспортування;

Приклад заповнення бланка на Новій Пошті (повідомте оператору НП):

Отримувач: КТ Україна

Адреса одержувача: м. Київ, вул. Новоконстянтинівська,9

Оціночна вартість вантажу: до 500 грн. (*У разі форс-мажорних обставин Ми беремо на себе непередбачені витрати)

Додатково повідомте оператору:

  • який інструмент ви відправляєте;
  • торгову марку інструменту;
  • причину поломки;
  • одержувачем вказати ТОВ КТ Україна;
  • посилку оплачує одержувач за безготівковим розрахунком.

Посилки до 30 кг відправляються без оплати клієнта. Посилки понад 30 кг оплачуються клієнтом.

Виклик кур'єра Нової пошти по телефону 0-800-500-609. Дзвінки на території України безкоштовні.